CZFree.Net Home Page Diskuzní Fóra CZFree.Net Archív Často Kladených Otázek Registrace Nových Členů Archív Odkazů Seznam Členů Fóra CZFree.Net Czech Node Map hosted @CZFree.net CZFree.Net WIKI
CZFree Network Portal vzkazy | ovládání | pokročilé hledání   
 

Odpovědět k Tématu 
CZFree.Net forum: Wireless community network CZFree.Net > Fórum > Site Feedback > 3D model czfree.net
12345678910 »
Autor
Téma  < Předchozí Téma   Další Téma >
oldfrog
Senior Member

Registrován: 28.07.2002
Příspěvků: 772

Příspěvek č. 49 

pro info: kompilace na SuSE8.0, kernel 2.4.18 bez problemu, rychlost prijatelna (GeForce2 32MB, Duron 700, 256MBRAM).

__________________

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

Old Post 02.12.2002 v 08:08
oldfrog je offline   Click Here to See the Profile for oldfrog   Find more posts by oldfrog   Click here to Send oldfrog a Private Message   Click Here to Email oldfrog   Visit oldfrog's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
lazna
Senior Member

Registrován: 29.10.2002
Příspěvků: 2614

User is Mapper

nelze nalézt orto2.jpg Příspěvek č. 50 

Chce to nějakej soubor orto2.jpg, kterej ve stazenym souboru neni. Je tam jenom orto.jpg.

W2k, ATI Radeon 7200, 256Mb RAM.

---------------------------------------------

C:\Documents and Settings\xxxx\Dokumenty\Mapa>czfree64
** NCONVERT v3.01 Copyright 1991-2001 Pierre-E Gougelet (Jul 25 2001/15:27:27) *
*
Version for Windows NT/9x/2000 (All rights reserved)
** This is a freeware software

Error: Can't open file (data\surface\orto2.jpg)

Downloading nodes ...
Loading def file .. Error opening 'data/czfree64.def'





C:\Documents and Settings\xxxx\Dokumenty\Mapa>czfree128
** NCONVERT v3.01 Copyright 1991-2001 Pierre-E Gougelet (Jul 25 2001/15:27:27) *
*
Version for Windows NT/9x/2000 (All rights reserved)
** This is a freeware software

Error: Can't open file (data\surface\orto2.jpg)

Downloading nodes ...
Loading def file .. Error opening 'data/czfree128.def'

----------------------------

L@zna

__________________

Old Post 02.12.2002 v 11:50
lazna je offline   Click Here to See the Profile for lazna   Find more posts by lazna   Click here to Send lazna a Private Message       Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
lunix
Junior Member

Registrován: 26.10.2002
Příspěvků: 216

supr Příspěvek č. 51 

nadhera, skvely, proste supr, chvili sem koukal s otevrenou pusou
under windoze (NT, 98R2 odzkouseno) funguje bez problemu

Old Post 02.12.2002 v 13:35
lunix je offline   Click Here to See the Profile for lunix   Find more posts by lunix   Click here to Send lunix a Private Message   Click Here to Email lunix     Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
wanthalf
Member

Registrován: 26.07.2002
Příspěvků: 316

Re Lazna a orto2.* Příspěvek č. 52 

Old Post 02.12.2002 v 21:52
wanthalf je offline   Click Here to See the Profile for wanthalf   Find more posts by wanthalf   Click here to Send wanthalf a Private Message     Visit wanthalf's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
oto
Member

Registrován: 13.06.2002
Příspěvků: 332

Příspěvek č. 53 

__________________

oto, oto@valek.net

Old Post 04.12.2002 v 18:01
oto je offline   Click Here to See the Profile for oto   Find more posts by oto   Click here to Send oto a Private Message   Click Here to Email oto     Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
petrik
Senior Member

Registrován: 11.06.2002
Příspěvků: 1267

Příspěvek č. 54 

Ani nahodou.Plne OpenGL umeji takove ty profesionalni karty za 5 a vice tisic kc,napr FireGL a spol,ktere jsou sice ve hrach pomale,ale maji HW podporu v ruznych 3D studiich. Vsechny normalni 3D akceleratory (Geforce,TNT2) umi pouze miniOpenGL,kde ty ostatni graficke funkce pocita CPU misto GPU

Re:Proc by karty nemely umet OpenGL ? Je to velmi stary standard.
Na PC ho umela to uz Riva TNT 2 a jiste i starsi karty. Kterakoliv nad 1000 Kc

Old Post 06.12.2002 v 12:10
petrik je offline   Click Here to See the Profile for petrik   Find more posts by petrik   Click here to Send petrik a Private Message   Click Here to Email petrik   Visit petrik's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Ctirad
Senior Member

Registrován: 27.06.2002
Příspěvků: 1267

Příspěvek č. 55 

Old Post 06.12.2002 v 17:54
Ctirad je offline   Click Here to See the Profile for Ctirad   Find more posts by Ctirad   Click here to Send Ctirad a Private Message   Click Here to Email Ctirad     Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
oldfrog
Senior Member

Registrován: 28.07.2002
Příspěvků: 772

Příspěvek č. 56 

Jak nezalezi na HW? Ovladac sice muze OpenGL zaimplementovat i do S3Trio,
ale nikoli akcelerovane, ze. Nicmene netusim, jak obecne pouzitelne jsou GPU.
Pokud by GPU byl skutecne zcela obecny, pak by uz zaviselo opravdu jen na
ovladaci.

__________________

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

Old Post 06.12.2002 v 20:59
oldfrog je offline   Click Here to See the Profile for oldfrog   Find more posts by oldfrog   Click here to Send oldfrog a Private Message   Click Here to Email oldfrog   Visit oldfrog's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Ctirad
Senior Member

Registrován: 27.06.2002
Příspěvků: 1267

Příspěvek č. 57 

Old Post 06.12.2002 v 21:15
Ctirad je offline   Click Here to See the Profile for Ctirad   Find more posts by Ctirad   Click here to Send Ctirad a Private Message   Click Here to Email Ctirad     Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
element
Junior Member

Registrován: 19.09.2002
Příspěvků: 215

Příspěvek č. 58 

Jasně OpenGL je úplně normální API a zvládne ho jakákoliv karta, samozřejmě že když je přímo opengl zadrátovaný do karty tak je to rychlejší, ale to je jasný snad všem. Důležitý jsou hlavně ovladače a to co ta karta zvládne urychlovat a to se týká jak OpenGL tak Direct3D. Jinak proces zobrazování grafiky je defacto totožnej jak u OGL tak D3D, takže pak už jsou rozdíly jenom v tom, že některý funkce můžou karty provádět rychleji (a některý funkce se přidávaj aby se na to chytili programátoři a lidi kupovali hlavně určitý typy karet do kterých byly přidaný na GPU bloky speciálně určený pro jejich urychlení - např. pixel shadery ap.).

Old Post 06.12.2002 v 21:42
element je offline   Click Here to See the Profile for element   Find more posts by element   Click here to Send element a Private Message   Click Here to Email element   Visit element's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
petrik
Senior Member

Registrován: 11.06.2002
Příspěvků: 1267

Příspěvek č. 59 

Old Post 07.12.2002 v 01:41
petrik je offline   Click Here to See the Profile for petrik   Find more posts by petrik   Click here to Send petrik a Private Message   Click Here to Email petrik   Visit petrik's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Ctirad
Senior Member

Registrován: 27.06.2002
Příspěvků: 1267

Příspěvek č. 60 

Old Post 07.12.2002 v 08:32
Ctirad je offline   Click Here to See the Profile for Ctirad   Find more posts by Ctirad   Click here to Send Ctirad a Private Message   Click Here to Email Ctirad     Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
element
Junior Member

Registrován: 19.09.2002
Příspěvků: 215

Příspěvek č. 61 

Old Post 07.12.2002 v 08:43
element je offline   Click Here to See the Profile for element   Find more posts by element   Click here to Send element a Private Message   Click Here to Email element   Visit element's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
petrik
Senior Member

Registrován: 11.06.2002
Příspěvků: 1267

Příspěvek č. 62 

ale vdyzt ja to chapu,ze OpenGL se da emulovat CPUckem,jen v tom uplne prvnim dotazu me zajimalo, jake OpenGL (mini nebo FULL) je pouzito v tomto programu = jestli to umi karta vsechno sama (GF2),nebo jestli to musi pocitat CPU. Ta prvni moznost je samozrejmne lepsi,tak me to zajimalo.Tod vse. S tim API nemate uplne pravdu.Treba nktery starsi karty neumeji novejsi Direct3D a na tom si nejakou novejsi hru proste nezahrajete,protoze to nema emulator tech funkci na CPU a i kdyby melo,stejne si to nezahrajete,protoze to CPU neutahne.Mimochodem, renderuje ten program jenom to,co je videt,nebo celou mapu?Pripada mi,ze to je stejne rychle,kdyz se koukam na celou mapu jako kdyz se koukam na malou cast. Dalsi vec, nesla by pouzit S3TC (nebo tak nejak) komprese textur? Novejsi karty to umeji HWrove a dost by se to urychlylo

Old Post 07.12.2002 v 10:56
petrik je offline   Click Here to See the Profile for petrik   Find more posts by petrik   Click here to Send petrik a Private Message   Click Here to Email petrik   Visit petrik's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
element
Junior Member

Registrován: 19.09.2002
Příspěvků: 215

Příspěvek č. 63 

No zda se mi ze je tam jenom back face culling, takze kdyz jinak to cmara celou mapu resp. v kazdym okamziku se vykresluje cela vejskova mapa, co s tim pak provede karta je zase jenom na ni (podle z-bufferu pozna co je viditelny takze treba co se tyce mapovani textur a svetla dela jenom tam kam "kouka" program). Aspon tak nejak by to melo fungovat doufam . Kdyz se kouknes do zdrojaku tak tam jasne uvidis co se tam vsechno deje. Urcite tam (zatim co sem videl) neni zadnej inteligentni algoritmus, kterej by vypocitaval povrch jenom tam kam ziras. Ovsem myslim ze v tomhle pripade to nebude zrovna ta nejvetsi brzda....

Old Post 07.12.2002 v 11:26
element je offline   Click Here to See the Profile for element   Find more posts by element   Click here to Send element a Private Message   Click Here to Email element   Visit element's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Clock
Senior Member

Registrován: 10.04.2002
Příspěvků: 976

Rozbalování do aktuálního adresáře Příspěvek č. 64 

Rozbalil jsem ten archív se zdrojákama pro Linux a rozbalilo se to do aktuálního adresáře místo aby si to udělalo vlastní. To je špatně.

__________________

Neposílejte prosím žádosti o uživatelskou podporu od Ronji na moje PM, ale posílejte je na Ronja mailing list.

Old Post 07.12.2002 v 15:59
Clock je offline   Click Here to See the Profile for Clock   Find more posts by Clock   Click here to Send Clock a Private Message     Visit Clock's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Veškerý čas je GMT. Aktuální čas: 18:59.  Předcházející Téma   Další Téma
Odpovědět k Tématu
12345678910 » 
Zformátovat pro Tisk | Stáhnout Téma do Palma | Poslat Téma E-mailem | Odebírat tuto Diskuzi

Search this Thread:

 

CZFree.NET | Copyright ©MMII - MMXIV CZFree.NET | Kontaktujte Nás
Powered by: vBulletin - Copyright ©MM - MMII Jelsoft Enterprises Limited.
Founder: Deu / original scripting by: carlos (All High Seeds) / Node Monitor by: 8an
Additional Portal & Node Monitor Development by: oto, Zajsoft, Danny, Netdave
Hosted by: NFX.cz / FreeTel.cz