CZFree.Net Home Page Diskuzní Fóra CZFree.Net Archív Často Kladených Otázek Registrace Nových Členů Archív Odkazů Seznam Členů Fóra CZFree.Net Czech Node Map hosted @CZFree.net CZFree.Net WIKI
CZFree Network Portal vzkazy | ovládání | pokročilé hledání   
 

Odpovědět k Tématu 
CZFree.Net forum: Wireless community network CZFree.Net > Fórum > Připojení > Jednoduchá Wi-Fi s výstupem na ADSL
Autor
Téma  < Předchozí Téma   Další Téma >
johnnys
Newbie

Registrován: 20.04.2003
Příspěvků: 19

Jednoduchá Wi-Fi s výstupem na ADSL Příspěvek č. 1 

Zdravim,
jsem v tomhle oboru začátečník, ale mám nějaké dobré kontakty na realizaci jednoho menšího projektu. Ale chtěl bych se vás zeptat, vás kteří máte už spoustu zkušeností s Wi-Fi co a jak by bylo všechno potřeba, když mám ADSL připojení (192/64kbps) a chtěl bych ho nabídnout pomocí Wi-Fi dalším (prozetím) cca 7 členům. Vím že budu potřebovat hlavně APčko, všesměrovku/sektorovku, router, ... ale mohl byste mi někdo prosím poradit takový trochu kompletnější návod k realizaci? (např. i takové informace jako jaké karty použít, jaký AP atd.) Děkuju předem, moc by mi to pomohlo, pro vás je to sranda (3minuty psaní) a mě to pomohlo.
Díky, johnnys

Old Post 05.05.2003 v 17:09
johnnys je offline   Click Here to See the Profile for johnnys   Find more posts by johnnys   Click here to Send johnnys a Private Message   Click Here to Email johnnys   Visit johnnys's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
johnnys
Newbie

Registrován: 20.04.2003
Příspěvků: 19

Příspěvek č. 2 

Jo, a jestli by bylo lepší řešení AP + router, nebo jenom router s kartou (když to chci na DSLko)?

Prosim, napište něco, myslím si že takový návrh na řešení tohodle problému by to pomohlo i více lidem než jen mě.

Dík, johnnys

Old Post 06.05.2003 v 20:02