CZFree.Net Home Page Diskuzní Fóra CZFree.Net Archív Často Kladených Otázek Registrace Nových Členů Archív Odkazů Seznam Členů Fóra CZFree.Net Czech Node Map hosted @CZFree.net CZFree.Net WIKI
CZFree Network Portal vzkazy | ovládání | pokročilé hledání   
 

Odpovědět k Tématu 
CZFree.Net forum: Wireless community network CZFree.Net > Fórum > Praha 3 > praha 3 - par metru od stadionu viktorky zizkov
123
Autor
Téma  < Předchozí Téma   Další Téma >
MarSark
Newbie

Registrován: 13.10.2002
Příspěvků: 2

Vynikající místo AccessPoint - konec Borivojovy, vedle Kopyta Příspěvek č. 17 

Mám možnost postavit na střeše domu jakékoliv zařízení pro připojení! (Výhled prakticky na celou Prahu včetně Žižkova (ulice Vlkova, U Rajské Zahrady, Krásova, Ježkova...))
Moje konektivita je zatím jen ISDN, ale možná mi vyjde 512 kbit/s no-limit ta rozumnou cenu (zatím v jednání s poskytující firmou)! V podkroví mám k dospozici linuxový server čekající na využití!
Jsem tady zatím nováček, takže nevím pořádně nic o dostupných technologiích a ani kdo z tohodle projektu je v mém okolí!!!

Díky za každé info.... kontaktujte mne na ICQ#51765464, marsark@atlas.cz

Díky,

MarSark

Old Post 13.10.2002 v 22:09
MarSark je offline   Click Here to See the Profile for MarSark   Find more posts by MarSark   Click here to Send MarSark a Private Message   Click Here to Email MarSark     Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
jcob
Newbie

Registrován: 07.05.2002
Příspěvků: 12

Exclamation Příspěvek č. 18 

konec borivojovy je skutecne dobre misto. konec koncu, bych byl schopen propojit cast ulice krasova tim, ze proste vystrcim jednu antenu z okna a druhou antenu dam na strechu.

antenou na me strese bych mel byt schopen se na strechu na konci borivojovy dostat. a potom uz budu jenom routovat a routovat a routovat a samozrejme filtrovat a filtr .... hmmm.

kdo a kdy mate cas na schuzku? predbezne navrhuji patek 18.10. od 20:00 u quasimoda.

Old Post 13.10.2002 v 23:57