[czf-rada] Dostupnost archivu mailing listu

Daniel Suchy danny na danysek.cz
Neděle Prosinec 9 09:50:34 CET 2007

Ahoj,
premyslel jsem o tom jeste doma, a list bych uplne neuzaviral. Souhlasim
s tim, ze nektere veci jsou citlive a dnes nevhodne k vytrubovani do
celeho sveta. Nicmene rada by transparentni byt mela - minimalne vudci
zastupcum cloudu. Zaheslovat prostredky Apache archiv konference tak, ze
tam maji pristup jen zastupci cloudu problem asi nebude a sel bych - sam
za sebe touto cestou.

Dan