[czf-rada] Zapis z porady v Celakovicich

Tomáš Lašťovička aquarius na lamer.cz
Neděle Prosinec 16 23:50:31 CET 2007

Dne ne 16. prosince 2007 Petr Lázňovský napsal(a):
> Ahoj

Ahoj,

> par poznamek:
>
> Bod jedna, odrazka ctyri: Vypadla (pokud tam kdy byla) zkratka DNS

Mam za to, ze kdyz se rekne reverzni zaznam, kazdy (prinejmensim kazdy
zastupce cloudu) si pod tim predstavi to same.

> Bonusovy bod: IMHO rada nemuze nic takoveho schvalovat, muze to navrhnout
> ke schvaleni mezicloudum

cilem navrhu bylo, aby kvuli kazdemu cloudu, ktereho by se bod tykal, nemuselo
byt vyhlasovano nove mezicloudove hlasovani.

> Bod 5 odrazka jedna: opet chybi zkratka DNS

Viz vyse. Priste to tam doplnim, ale tenhle zapis bych uz nechal...

> L.
>
> BTW: Mozna Vam prijde, ze resim kravinky, ale navrhy rady by meli byt v
> poradku i po formalni strance.

Nemuzu si odpustit rejpnuti: navrhy jsou nezivotne a proto by mel*y* byt... :)

Kazdopadne mas pravdu, nicmene me trochu mrzi, ze si se nevyjadril v obdobi od
stredy (kdy vysla prvni verze) do nedele (kdy jsem poslal zapis do mailing
listu)...

aquarius