[czf-rada] 10.98

Petr Lázňovský lazna na volny.cz
Úterý Duben 1 10:39:11 CEST 2008

Ahoj,

vidim to jinak:

> zdar, mam zase jednu poznamku - rada registruje cloudy pro hlasovani,
> tedy splni-li cloud nalezitosti a podminky, pak by ho rada mela bez
> prodlevy zapsat do seznamu a ne o tom davat hlasovat mezicloudy.

Nikoliv. Nejvyssim organem jsou mezicloudy a jen oni maji pravo rict, zda "mezi sebe" jeste nekoho dalsiho pusti. Jelikoz se tim navysi pocet hlasu nutnych k odhlasovani cehokoliv (rozumej "lehce to naredi jejich stavajici moc") Analogie a parlamentem: Vlada taky nemuze odhlasovat zmenu poctu poslancu a tim vahu jejich vlivu. To musi VZDY udelat sam parlament.

> A uz
> vubec nemaji dle mne mezicloudy rozhodovat o tom, zda Litin je zastupce
> cloudu nebo neni - to on musi dolozit rade, nebo to je obecne znamo, ale
> hlasovat ? Pravo rozhodnout ma rada. Leda kdyz by se nekomu nelibilo
> rozhodnuti rady, tak se lze odvolat k mezicloudum.

Ano, v tomto bode mas pravdu, to me nenapadlo.

Navrhuji tedy zmenit ony tri otazky ve smyslu vypusteni prezdivek jejich zastupcu na:

1. Ma byt cloudu 10.98/16 (Unhfree) uznan hlas na mezicloudech?

2. Ma byt cloudu 10.128/16 (brno.czf) uznan hlas na mezicloudech?

3. Ma byt cloudu 10.38/16 (Pha-Chodov) uznan hlas na mezicloudech?