[czf-rada] Hlasování rady - pravidla pro Mezicloudové referendum

Petr Solnar petr.solnar na arachne.cz
Středa Duben 29 18:04:09 CEST 2009

Ahoj,

mam pocit, ze se tohle nejak neslucuje.
Bud se shodneme na podobe pravidel a pak bude otazka znit

A: souhlasim ...
B: nesouhlasim ...
C: zdrzel jsem se

nebo vyhlasime vice hlasovani s otazkama:

1. Mezicloudove referendum muze vyhlasit:

a) Referendum může vyhlásit skupina minimálně 10% zástupců CZF sítí
b) Referendum může vyhlásit skupina minimálně 15% zástupců CZF sítí
c) Referendum může vyhlásit skupina minimálně 25% zástupců CZF sítí

2. Referendum je platne pokud

a) je pro návrh nadpoloviční většina všech
registrovaných zástupců CZF sítí
b) je pro návrh nadpoloviční většina všech
zástupců CZF sítí, kteří mají právo hlasovat v den vyhlášení referenda

P.