[czf-rada] Co dělá člen pracovní skupiny pro fórum?

ptak ptakcz na gmail.com
Pondělí Únor 8 23:16:58 CET 2010

cuz,

Myslim, ze zadna otazka timhle smerem neni potreba. Jediny clovek,
ktery ji v te diskuzi porad cpe jsi ty. NIkdo další. Tedy je zcela
mimo mísu jí vypisovat.

Analogicky k tomu tvému, když udělám hlasování "smazat simandla z fora
ANO/ne/zdrzet se" a necchal to tam mesic, tak bych to pak vypsal a
nasledne bych te mohl z fora smazat.

To je aplikace tveho systemu.

Když už nemáš lepší mechanismy jak formovat své názory tak doporučuju
"Co nechceš, aby jiní činili tobě nečin ty jim"

H.

Jan Ptáček