[czf-rada] Co dělá člen pracovní skupiny pro fórum?

Petr Solnar petr.solnar na arachne.cz
Pátek Únor 12 14:04:06 CET 2010

Ahoj,

vzhledem k tomu, co se poslednich 14 dni deje na foru, navrhuji, aby
rada dala dohromady vsechny zbyle otazky o kterych se jeste nehlasovalo
po tom zpochybneni v roce 2009. Vetsina jich byla uz diskutovana, takze
se staci dohodnout na podobe otazek a vyhlasit je komplexne.

Timto tedy vracim nize uvedenou otazku k dalsi diskusi tady na rade - k
vypsani se nepriklanim.

P.