Aby zde nebyla jen samá chvála na thn, musím napsat několik větších problémů:
1/ Frodo: připojení přes společnost thn je placené a tudíž "nemám čas" je trochu mimo.
2/ Výpadky na AP jizak se stále objevují, by? již jen odhadem jeden den z týdne, ne dva až tři
3/ Nepovažuji za kvalitní službu, jestliže se oznámení o možných výpadcích objeví na stránkách thn až měsíc po. Jejich datování nazpět nebudu raději komentovat.
4/ Na stránkách se je informace o nových cenách, které budou oznámeny během měsíce května. Nyní je 8.6. a nové ceny nikde.
Nechci na nikoho z thn nadávat, ceny jsou stále slušné (nebudu porovnávat 64 kbps za 464 Kč a sdílení např. UPC profi 500 kbps za +-500Kč ), jen upozorňuji na některé nedostatky.
A když to bude takhle dál, bude igw mnohem víc.
Také bych uvítal, kdybych se dozvěděl kdo mě, jako zákazníka, přebral. Na skynetu mě neznají (ale pokusí se dohledat). O osud svých 94 Kč kreditu u Thundernetu si nedělám iluze, ale chci vědět, kdo je dostal!