PeterSwah
Junior Member
Registrován: 31.07.2008
Příspěvků: 149
|
Ještě jsem vám chtěl poděkovat, kluci kudrnatí, do červena opálení.
Obracejí se na nás naši zákazníci a se slzou v oku vyprávějí, jak dlouho a dopodrobna dokážete rozebírat naše produkty. Prý lépe než my sami. To je skvělé, konečně spolupráce, kterou jsem si vždycky přál.
Jen jsem chtěl poprosit, nebojte se trochu rozmáznout všechny naše prodejní modely. Takhle to vypadá, že prodáváme jen s tím trapným a povinným servisem. Nebojte se jim naplno říct, že to je dočasná akce a že jinak pořád mohou zaplatit najednou nebo na splátky, kdyby jim to z nějakého důvodu nešlo pod vousy. Ceny mají na webu, prostě normálka, žádné obstrukce. A kdyby jim to přišlo jako raketa, tak zkuste nabídnout něco svého, za lidovku, kapišto?
Jo, a taky nezapomeňte na ten náš leasing. Že jako nemusejí běhat s nějakými papíry někam jinam. Já vím, že je to už ohraná písnička, ale přeci jen, kdyby náhodou, tak my že po nich žádné papíry nechceme, ju?
Hele, jen na okraj k té trapné akci s tím povinným servisem. Chápu, že vás to uchvátilo, ale znáte lidi, někdy na to musej přijít sami. Tak netlačte na pilu. Zkuste naznačit, že vlastně ani servis chtít nemusej, že se na to klidně můžou dívat jako na akontaci a zbytek na splátky. No, řekněte sami, není to hezké, třeba to rozložit na 16 splátek?
Na druhou stranu, ti, kteří to vezmou tak, jak je to myšlené, tak fakt můžou bejt bez starostí, protože ten servis není žádná potěmkiáda. Nonstop dohled, náhradní díly v ceně, SLA na reakci i závaznou opravu... Kurňa, jeden si třeba i vybere... Jo, hele, bacha na ten výraz - SLA. To už je docela technikus terminus, tak ať víte, co říkáte!
Bude se mi po vás stýskat, chlapi, sakra!
Ne, fakt, mákněte trochu. Chtělo by to něco nového. Co třeba 32 QAM? Víte jak? Prostě, aby se vám konkurence smála.
Jejda, sorry, takhle jsem to napsat nechtěl. Správně to má být - aby se z vás konkurence posmála!
Jako já vím, že to není žádný vozembouch, že už to tady někdo má, ale zase když to dáte do nějaký pěkný krabičky...třeba plastový, to je jedno...hlavně to přelákněte, ať to ladí s radomem. protože obal prodává!
Možná se trochu víc mrkněte na charku, ať to nedopadne, jako teď. Lidi jsou svině, někdo by si toho mohl všimnout...
I když, teď mě tak napadá...že vy to ani nechcete prodávat, že ne? Že je to jen na to posmání, viďte? Protože když dáváte jen zákazníkům, kteří škrábou prstíčkem, tak už jste asi za vodou, co?
Prosím, prosím, našim zákazníkům tohle neříkejte, to o tom prstíčku. My si zákazníků vážíme, a něco podobného bychom neřekli ani v legraci. Možná je to staromódní, ale pro nás je zákazník pořád pán a když to jde, tak splníme, co mu na očích vidíme. Fakt že jo!
A ještě jednu na závěr a končím. Chvály pomálu, abyste nezpychli...
Taky jim netvrďte, že APSK je něco horšího než QAM a že proto je na tom vlastně 16QAM lépe než 32APSK. Někdo by tomu mohl i rozumět a třeba by si o vás pomyslel něco nepěkného. A to bych nerad.
Takže ještě jednou díky moc, takhle nějak jsem si to představoval a držím palce. Bylo by tu bez vás opravdu smutno! Ani nevíte, jak se nad některými příspěvky upřímně pobavím...
__________________
Anytime...Anywhere...Anyplication
|