Planuji vystavbu AP Petrik v nasem 7-mi patrovem panelaku a narazil jsem na problem, jak legalne a bezpecne umistit PC router do vytahove budky na strese. Jde predevsim o problem napajeni. Kvuli nakladum na provoz bude muset byt patrne napajeni vedeno z meho bytu beznym silovym vedenim, ktere bude u me zastrcene v zasuvce a povede montazni kabelovou sachtou primo do te budky. Problem je, jak legalne a podle predpisu namontovat do kovove elektro skrine, ktera tam jiz je, zasuvku a do ni pripojit router. Krabice bude zamknuta, takze by tam patrne mel byt jistic vypinatelny zvenku. Kvuli odpovednosti, bezpecnosti a kvuli predpisum hledam nekoho, kdo je opravnen toto namotovat a zaroven i zrevidovat, to je nekdo s paragrafem 8 a 9. Jsem student, tak bych ocenil, kdyby to bylo za rozumnou cenu, diky.
Tak ty karty za litr maji nestandardni konektor, ktery neni v Cechach k sehnani. Daji se bud pouzit jen s 1 db interni antenkou, a nebo to prebastlit, ale nevim jak moc to jde...:(
topic
31.03.2003 v 12:45
Alex
Formerly known as Frogale zastupce cloudu 10.38
Novinky od Woodyho:
Karta Alphawave je koupena (je treba podekovat vsem, kdo prispeli!) bohuzel ale nefunguje v desce co mel Fci.
Zitra pry Fci sezene nejakou novou.
2DeepMachine (Eda): Hele volam ti jak blbej a ty to nebres.. co se s tebou stalo? Potrebujeme ty kabely, koncovky a pigtail! Nechci, aby to vypadalo spatne, ale potrebujeme to )
Já se všem omlouvá za mojí naprostou nesehnatelnost
v posledních dnech, hlavě frogaleovi. Byl jsem úplně v h....
Dneska se pokusím urvat na 15min s práce abych koupil už
druhou várku konektorů které věnuji FCImu na AP snad to
dneska stihu, večer nebo zejtra je můžu někam dovést.
(mobila jsem někde nechal tak je te? mimo snad ho večer najdu