Dade_Marfi ... to to PetrLa - ceny jsou bez dane ze ? Mělo být asi pro mě že? Okopíroval jsem přímo mail který mi byl zaslán. Pochopil jsem z něj, že jsou ceny bez DPH, takže je nutno k mnou uvedeným cená DPH připočítat.
btw Dade_Marfi - odkud jseš z ostravy? Já studuju na bani
Ad. cesta do Prahy. Mám v Praze kámoše, možná by se s nima dalo nějak domluvit.
Ceny jsou určitě bez daně. Pan Petýrek mi je vždy posílal bez DPH, tak usuzuju že tomu tak bude i teď.
Co se týká konektorů Spinner, tak jsem si nechal dělat u pana Petýrka dva propojovací kabely, a byly osazeny právě těmito konektory. Musím říci, že vypadají velice dobře udělané a i materiál mě překvapil. Uvidím jak budou vypadat za rok provozu venku :-). Docela mě udivilo uvnitř konektoru takové zvláštní těsnění. To se u každého konektoru nevidí...zvláš? ne u těch z I4...ty jsou proti tomu jen chudí příbuzní. Taky si myslím, že ten konektor bude podstatně dražší.
Teď pár poznatků z provozu. Vyměnil jsem antény a ty kabely (jsou to antény na AP. 2x 10db panelka od Waxu.) a klienti co mi dřív živořili mají odezvu pingu při 64B 2,5ms a při 1500B do 7,5ms...někde dokonce pod 7ms. Podotýkám že je to silně zarušené prostředí (ke všemu ještě sídliště...hromada odrazů) a dříve s pingem o velikosti 64B se odezvy pohybovaly někde kolem 10ms. Zařízení jsou většinou Ovislinky 1120 (fw APPro). Klientské antény Wax 14dB plná parabola. Od doby výměny ani jeden výtuh ani zásek. Dřív docela běžně kvůli rušení. Měřil jsem kolik se tím dá prohnat a dostal jsem se mírně nad 600KB/s, což je necelých 5Mbit/s a to si myslím je fyzická možnost ovislinku a pásma B.