Ahoj, nastavil jsem 700 podle doporučení, ale nechodil. Tak jsem trochu laboroval a není mi jasná jedna věc. Pokud se 700 nastaví do režimu klient, májí vliv nastaveni SSID, WEP apod? Nikde režim klient není pořádně popsaný. Jediné co je je že máš přepnout AP do režimu klienta, nechat si proskenovat dostupné AP, vybrat si jeden a uložit. Mě to ale nefungovalo, dokud jsem nenastavil do SSID jméno vzdáleného AP. Stále ale mám problém s tím, že mi vzdálený AP nevrací IP adresu.
Zdravím,
jsem naprostý laik,nedivte se mému dotazu.
Potřeboval jsem se připojit k síti. Problém byl v tom, že zásuvka byla v jiné budově. Jediné řešení bylo přes wifi. V obchodě mi řekli, že k připojení jednoho počítače D700 stačí. Nevím, ale jak mám AP nastavit.
Na jednu zásuvku je přidělována jedna IP adresa DHCP serverem.
Děkuji.
asi bych teda zkusil sesmolit návod pro nastavení sedmistovky jako klienta.
na ethernetové sí?ovce musíte mít adresu v rozsahu 192.168.0.0 s maskou 255.255.255.0, takže třeba 192.168.0.1 Nic jiného v nastavení TCP/IP nevyplňujete.
Naladíte signál, a dáte connect, poté nastavíte IP adresu na eth, kterou vám přidělil správce AP, případně si necháte přidělit automaticky.
Pozor, jako klient nefunguje na 12. a 13. kanále.
jestli se vám to líbí, tak to přidejte někdo do FAQ.
Omlouvám se, špatně jsem formuloval svůj dotaz.
Vlastním jak AP D700 tak i sí?ovku DWL520, AP je u eth. zásuvky, počítač se sí?ovkou v druhé budově. AP se v pohodě se sí?ovkou spojí.
Potřebuju ale jakoby prodloužit tu eth. přípojku, pomocí wifi.
Děkuji.
Teď už tomu vubec nerozumím.
Ip adresa je přidělována na základě MAC adresy DHCP serverem a je právě v rozsahu 10.x.x.x - s tímhle nic nenadělám
Nevím jak to nastavit.
Jinak ale dik snad to spatlam.
Naposledy upravil Fini 07.12.2004 v 15:23
07.12.2004 v 15:15
orkesan
Newbie
Re: Re: Podarilo sa niekomu spojazdnit dva DWL-700ap, jeden v client a druhy v AP mod