Myslím, že sí? na jižním městě, je příliž mladá na to, aby se nad ní dělali takovéto soudy. Buďme rádi, že se nám to tam tak rychle a pěkně rozjíždí (1mesic ---> 1AP .....
1. Jako ve fóru zmiňovaných 99 % lidí mi jde především o připojení na Internet. Na druhou stranu bych nepohrdl přímým spojením s kamarádem na opačném konci JM, a? už pro výměnu souborů nebo zapaření si nějaké hry po síti. Bohužel jsem ve fóru nenašel návod, jak nakonfigurovat sí?, či jaké programy použít, aby to fungovalo. Ne každý pracuje jako správce sítě, aby měl potřebné znalosti. Pročítat fóra je časově velmi náročné a většinou jsou tam stejně jenom samé plky. Jestli jsem správně pochopil filozofii czfree, mělo by být přímé propojení možné.
2. Uvítal bych seriózní informaci o tom, kolik klientů může být rozumně připojeno na jeden AP. Souhlasím s tím, že by bylo potřeba vybudovat další AP pro distribuci konektivity, ale předpokládám, že většina lidí nemá, stejně jako v předešlém případě potřebné znalosti pro jeho realizaci. A často ani také vhodnou polohu, finance, příznivě naladěnou manželku/rodiče atd. Navíc linka z tohoto AP xx na AP Jizak (předpokládám že i přes dlouhodobé výpadky je to jediný seriózní AP v širokém okolí) bude zarušena od klientů připojených na AP xx, protože obojí pojede ve stejném pásmu WiFi. Vybudování optického spoje je technicky zajímavé, leč finančně neúnosné řešení - poté co jsem zhlédl ceny lidí nabízejících Ronju.