Souded je pripojeny a ty mas vlastni OvisLink? proc nejsi rovnou pripojeny k sousedovi (cena switche je tretinova nez OvisLinku) Ten soused neni v CZFree ?
__________________
Lide v CZFree se dělí na tři skupiny: 1) deu; netdave 2) ti co znají jejich čísla 3) ti ostatní
k reklamaci ovislniku: rádio je plně funční, pokud na něj chcete něco chytit musíte
1.přepnout ho do režimu klient
2. vědět co to režim klient je
dále to snad nepotřebuje komentáře.
cena 700 za půjčení je složena ze dvou částí :
1 - 100 kč poplatek za to že jej musím po vás vyzkoušet
2 - 600kč je poplatek za vaše neustálé debilní otázky -- krysax vám vysvětlovala použití 1120 cca 40 minut.
Váš problém není v tom že nic nevíte, ale jak jsme vám již několikrát při vaší návštěvě osobně říkal je vtom, že jste absolutně líný si cokoliv přečíst vlastními silami a přemýšlet a navíc ani nechcete lidem za jejich práci platit, chozením po lidech a jejich otravováním lidi maximálně naserete a nikdy se nic nedovíte.
Cena 700 kč je včetně dph a samozřejmě vám na ni vystavíme doklad. druhá položka se jmenuje poplatek za blbé otázky.
Opsáno z příspěvku výše:
dále to snad nepotřebuje komentáře.
cena 700 za půjčení je složena ze dvou částí :
1 - 100 kč poplatek za to že jej musím po vás vyzkoušet
2 - 600kč je poplatek za vaše neustálé debilní otázky -- krysax vám vysvětlovala použití 1120 cca 40 minut.
To je příkladná ukázka jak se jedná mezi lidma tady v Čechách. 2- by se nemělo vyskytovat mezi mluvou zvláště i jde o kšeft a ten tedy jde. Každý vše nepochopí ,ale proto nemusí být ten výraz. Z toho příspěvku bych tam více také již nechodil nakupovat i když zádná LAMA nejsem.
Honza
Já taky žádná lama (snad ) nejsem. Ale jak jsem tam byl loni v červnu kupovat pigtail, tak mi to připadalo, že velmi otravuju a že moje přítomnost tam není žádoucí. Tudíž bude vyhověno a já tam už nejdu ikdyž jsem dostal tip na utp kabel, že by tam moh bejt levnejší. No si rači připlatím 20 korun a zajdu si do obchodu, kde se mnou budou jednat jako se zákazníkem...
To o tem poplatku jenom dokazuje přístup k zákazníkům a vážně to nepotřebuje komentáře, ikdyž v trochu jiném slova smyslu...
samozrejme ze jde o kseft, asi jste si spletli kecarnu, pokecat muzete v hospode, pokud se budete vykecavat s pokladni v samosce tak ji asi pri prvni prilezitosti vyhodi. Neprisli jste do nejakeho dobrovolneho a milosrdneho klubu, ale do obchodu.
Napr mam take zkusenosti s naprosto otravenymi a opruzenymi prodavaci z Alfy (porad jsou tam fronty az ven?) .
navic je naprosto bezne ze se uctujou (v obchode!! - v businessu) konzultace (informace jsou dnes to nejdrazsi) zivi se tim mraky firem ktere nedelaji NIC JINEHO nez ze "radi".
V tomto konkretnim pripade a BUDME KONTRETNI neb o to tu bezi, jde o prekrocenou miru jiste SLUSNOSTI. Pokud ja jako zakaznik kupuji neco o cem nemam prilis znalosti tak se samozrejme obratim na osobu zkusenejsi (prodavace), aby mi poskytl nejake blizsi informace (bohuzel ze zkusenosti s nekterymi elektro obchody a pc obchody se nedozvim nic nebo bludy) pokud je nedostanu tak se obratim priste na jiny obchod (viz napr zaplatim o 20Kc za TP vice nez v tom predchozim). Pokud, ale informace dostanu (a to se v tomto pripade stalo) a to opakovane (pri opakovanych navstevach a to jen tak --- pokecat!!!!! ziskat informace) bez nejakeho efektu neda se to asi pojmou jinak nez odborna konzultace a tu uctovat dle ceniku konzultaci.
Bohuzel blba nepredelas a nektere hracky lidem do ruky nepatri.
(libi se mi jak porad zde nekdo nepotrebuje komentare a presto kometnuje, he he he)
milý přispěvovatelé
třeba proto jsme na vás neměli čas, protože jsme předtím museli někomu jako je dobrota vysvětlovat
že utp kabel je po povrchu opravdu hrbolatý že není kulatý a hladký jako např. kabely na 220V, že to není vada při výrobě,
že jsme odpovídali na otázky typu: a jaký má sousedova plechovka zisk? ( jak to mám vědět, když neznám ani souseda ani jeho plechovku)
a podobně, nicméně pokud ten dotyčný projeví SNAHU se něco naučit tak mu to vysvětlíme a poradíme, ale v některých případech to prostě nejde. nevím čím jsme vzbudili tvůj pocit žes při nákupu obtěžoval, na tom přijít, říct co chci a dostat pigtail nevidím nic komplikovaného práce tak na 2 minuty (pokud jsi věděl co chceš) snažím se vždycky s lidma dohodnout tak aby byli všichni spokojení ale dobrota je konkrétní případ, jehož řešní přesahuje trochu tyto meze.
navíc naši zákazníci ví, že vetšinu reklamací řešíme výměnou okamžitě, nebo zapůjčujeme náhradní zařízení proti záloze. pouze v případě že mám pocit, že reklamace je zbtečná tuto službu neposkytujeme. v případě dobroty jsme byl 100% přesvědčen že rádio je v pořádku (taky že bylo) . ps dobroto jak ti to mohlo fungovat když to bylo v defaultu ? ( u 1120 to znamená mod AP bez možnosti scanovat sítě , essid : 802.11- neco a podobně?)
2 piposek : 40 minut výkladu o ovislinku je celkem slušná přednáška nemyslíš?, za tu dobu se dá popsat i obsah IO vevnitř.