CZFree.Net Home Page Diskuzní Fóra CZFree.Net Archív Často Kladených Otázek Registrace Nových Členů Archív Odkazů Seznam Členů Fóra CZFree.Net Czech Node Map hosted @CZFree.net CZFree.Net WIKI
CZFree Network Portal vzkazy | ovládání | pokročilé hledání   
 

Odpovědět k Tématu 
CZFree.Net forum: Wireless community network CZFree.Net > Fórum > Ostrava > pripojeni z Czfree
Autor
Téma  < Předchozí Téma   Další Téma >
weru
Newbie

Registrován: 11.11.2004
Příspěvků: 10

pripojeni z Czfree Příspěvek č. 1 

Ahoj,
rad bych se pripojil k siti, zatim jsem pouze laik, ale snazim se nabrat rychle informace, nektere diskuse, ktere jsou tady na strance jsou t.c. pro me zbytecne odborne protoze se v wi-fi hantyrce jeste tolik nevyznam

vec jedna: bydlim v O-P, Alese Hrdlicky, nejblizsi aktivni bod dle mapy je Shake /psal jsem mu i majl/, naprosto netusim jak se zanest do mapy jako novy potencialni koncovy bod /mozna jsem bambula, ale proste jsem na to neprisel/

vec dva: dle FAQ se daji zjistit opravdu jen zakladni veci,
co mi chybi je algoritmus pripojovani /zaneseni do mapy - haha, atd./, podminky a zpusob placeni /a hlavne komu/ pri pripojovani na i-net pres czfree, dale promerovani signalu /jak se to dela/, nutnost software /jaky a proc a jestli vubec/, existuji fyzicky nejake smlouvy a zaruky? s kym?

jeste by me napadlo plno veci: existuje nejaka informacni vytecna stranka o wi-fi /myslim infce o zarizenich, antenach, kartach, terminologii, software - proste vseobecne informace/ pro lidi co na i-net umi tak nakliknout jen vyhledavac, svuj majl a tim konci, ale presto ho chteji mit zoufale doma, sdilet data a taky vyhledove prispet k siti treba i vysilanim?

diky moc
weru

Old Post 12.11.2004 v 14:09
weru je offline   Click Here to See the Profile for weru   Find more posts by weru   Click here to Send weru a Private Message   Click Here to Email weru     Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
ValXdater
Senior Member

Registrován: 14.12.2003