Takze to vypada jednoznacne na ctvrtek (zacina to byt tradice)
Dejme tomu prave v 21 hodin ve Vesuvu. (snad vsichni vedi kde to je)
Budu s tim pocitat a doufam, ze tam nebudeme jen tri...
Trochu jsem predelal stranku s fotkami z komina (viz odkaz drive)
a pridal jsem fotografie v puvodni velikosti (ty pulmegove).
Na ctvrtek vecer je ve Vesuvu zamluven stul.
Tak jsem obeslal asi 7 lidi, co se tu vyskytovali ve foru, tem
ostatnim jsem nic neposilal, protoze podle jejich dlouhodobe
neucasti (ve foru) soudim, ze uz ztratili zajem.
Kdyztak si to tu proctete a pripadne napiste...
btw: ctvrtecni schuzka se samozrejme konala a myslim ze
byla celkem prinosna.
Diky mile povodni muselo UPC konecne predelat svoji infrastrukturu v Karline, takze po letech cekani budou jejich rozvody po karlinskych domech konecne k necemu platne.
Internet po kabelu by mel byt v Pernerove ulici k dispozici v prubehu srpna az zari. Zavisi to na prubehu oprav v Sokolovske a Vitkove ulici. V rijnu ma navic UPC oznamit nove tarify - vseobecne se ocekava zvyseni rychlosti pri zachovani stavajicich cen.
Protoze internet potrebuji, abych ho pouzival, a to pro mne neznamena e-mail a www, a lidem, kterym pripada v dobe multimedialnich streamu 10GB datovy limit prima a agregace 1:50 OK, opravdu nerozumim (pardon, nemohl jsem si odpustit poznamku o predrazenem telekomunistickem adsl, ktere je v Pernerce take k dispozici), byl bych na czfree stejne za notorickeho stahovace. A slova o silnem zaruseni Karlina mne spolehlive odrazuji od experimentovani, protoze uz vim, jak taky umi byt bezdrat k vzteku. Takze uz se tesim do naruce lokalniho monopolu, snad mne z toho nadseni nebudou lecit nejakou sokovou terapii...
To docela chapu. Neplanuju czFree vyuzivat kvuli netu,
ale kvuli jinym vyhodam. Internet beru odjinud.
O UPC jsem taky uvazoval, ale ta tisicovka mesicne
(plus instalacni poplatek, modem...) je na mne moc...