Keissi,měl bych zájem o připojení k Tvému bodu.Moje adresa bude(do dvou měsíců) Voděradská, hned zkraje vedle hospody, vlastně za rohem od Kašpárka. podle mapy je tam přímá viditelnost. Protože jsem naprostý laik, potřeboval bych vědět, co musím všechno udělat, abych se mohl připojit. možná, že Tě zdržuju od jiných aktivit, nicméně bych se přece jenom chtěl poradit s někým, kdo tomu fakt rozumí. Kabelovku v domě nemáme a dial-up mě neskutečně vycucává.Díky, Grex
Zdar všem,
taxem se teda zaregistroval. Puvodne jsem uvazoval o pripojeni k nejmenovanemu ISP (WiFi 64kbps zadarmo), ale proc se nepripojit rovnou do CZfree, zejo? Jak to vypada s moznostmi pripojeni pro me - bod Bobek-Utulna. Nekde okolo jsem tusim videl, ze Radon (AP Pocernicka 48), odkud by s jistotou byla viditelnost prima, je uz plny.
Jsem sice tvor prizemni , ale dostat se na strechu by nemel byt (snad) zadny problem. Jeste tam zkusim nekdy vylezt a nafotit okoli, treba se tam pak nekdo volny pozna...
Včera jsem vylezl na střechu - pánové (a případné dámy) to je VÝHLED . To člověk, co bydlí v přízemí, vážně nečeká. On ten můj panelák je na kopci, takže i když jsou jenom čtyři patra, rozhled je jak blázen. Spousta věcí, co budu psát, je sice na normální antény daleko, ale pro představu: vidím Strašnice, Zahradní Město, kus Spořilova, kus Košíku, většinu Jižního Města, přední část JM II, do dálky až na sídliště (nejspíš) na Lhotce a v Modřanech (Baba), pak blízký 13p dům (Hostýnská 12) maskuje výhled na Pankrác, Barrandov (!), Vinohrady - metro Želivského, další blízký dům, Třebešín s obtížemi (taky barák) vysoké domy na Jarově a kolem Koněvovy, vršky několika (3) domů v Habrové, ale tam je dost zeleně, která pravděpodobně ještě poroste... Potom ještě přední část Proseka, ty velké paneláky na Lehovci a krásně i Černý Most. Samozřejmě Malešice jako na dlani To by v tom byl čert, abych se k někomu nepřipíchl, ne? Fotky dám brzo do profilu, jen až bude nějaký lepší upload než po modemu