To je asi nejaka halucinace, ne? Vubec jsem to nepobral (a moje grafika SIS taky ne). Teda, cekal jsem 3D model CZfree,ale asi ne s foto texturama uz vubec ne tak hustej. Jeste k tomu udelej podporu joisticku, par druhu letadel a je z toho nova ceska hra. Fakt vostry.Co k tomu udelat nejakou utilitku, ktera by zjistovala viditelnost dvou bodu? Jo, a to "stereo", nemyslis tim nahodou podporu 3D brili a virtualni reality, ze ne? To uz bych asi fakt nevydejchal...
> petrik
no zas tak super to asi neni, jeste jsem tam musel dodelat druhy zroj svetla ("reflektor" ,
aby to splnovalo podminky semestralky ...
A to "stereo", to je v OpenGL asi na 7 radek.
oto, moc moc moc moc hezky program - az na to ze mi nejak zlobi fullscreen. pouzivam 2800x1024(dualhead), nicmene viitelnou plochu mam odhadem 'jen' tak 3500x1024, posledni ctvrtka je cerna. predpokladam ale ze to je chyba v implementaci DRI pro moji kartu (mga450).
jaj, a vidim spravne? vltava tece prez kopec na barrandove?
Jo super.
Jedine by to asi fakt chtelo detailnejsi jak mapu povrchu tak vejskovou mapu, prece jenom takhle je to dost jenom jako takovej preview. Ovsem jak jsem koukal do zdrojaku, tak by to asi znamenalo to radikalne predelat, aby se to pak s vetsima detailama hejbalo i lidem co nemaj zrovna GF3> (tohle vejskovy nacitani z bitmapy jsem zkousel asi pred dvema rokama taky a uz pri mape 512x512 je to celkem neunosny na strojich co nemaj akcelerator). Asi by to chtelo orezavani terenu podle pohledu a vzdalenosti od terenu a mozna i volitelne zmeny rozliseni vysek/textury. GLUT menu je fajn, ale moc veci se s nim delat neda :( asi to bude chtit zkusit FLTK.
Proste mas praci na dalsi (minimalne jeden) semestr . Jen tak dal....
pro zlepšení bych uvítal podrobnější textury a možná jemnější drátový model - protože některé body jsou nahoře na kopci, ale ve skutečnosti jsou níže a obráceně. Dále, a snad se mě to nezdá, je větší výška kopců než ve skutečnosti je, myslím poměr šířky údolí k výšce kopce.
Samozřejmě, že se podle toho nedá přesně zjistit dosah jednotlivých bodů, protože výška budov a stromů v 3D modelu není a zatím nemůže být zohledněna - to by jsme chtěli již moc.
Pěkná je ovšem aktualizace nových bodů dle DB CZFREE.
I za cenu větších textur by to chtělo vážně lepší podklad a 2x hustší drátový model. Současná mapa v JPEGu má 4MB a nevím co by způsobilo zvětšení na třeba 16MB. Snad by to bylo ještě únosné v nárocích na pamět a výkon CPU + GPU.
"S jídlem roste chu?"
PS: Jak je svázaná mapa s drátovým modelem ? Šlo by určitě JPEG nahradit - upravit a tím si zpřesnit ortofotomapu.
Jinak vážně dík. Člověk si udělá nádherný přehled odkud je co vidět a vůbec jak je Praha členitá.