ta mapa je dost dobra, len mi nefunguje tak ako ma:
mam kyro II 64 MB, win 2000, desktop 1280x968
ak mam toto rozlisenie tak sa mi to zastavi pri prvom vykresleni mapy, aj to po 2 minutach, dalej uz nic, ide to dobre az ked dam nizsie rozlisenie napr. 1024x768.
dalsia vec co mi nejde vobec je STEREO, sice sa mi tam vykresli dalsia posunuta mapa, ale nie je priesvitna, a je normalne farebna(nie su tie mapy cervene a modre)
Hm, kompilace na RH8 probehla bez problemu, ale to zobrazeni na mem Radeonu stoji fakt za houby. Co se s tim da delat? Jenom prekonfigurovat X-Server (vypnout tu akceleraci), nic lepsiho?
Jo, na tu velkou bitmapu je fakt potreba 128MB pameti na graficke karte, nebo to je pozadavek kvuli rychlosti?
Mozna vas prekvapim,ale 128MB verze (je fakt vyborna) mi vcelku vpohode beha na PCI karte s 2MB ATI mach64VT. Mam k tomu Athlona XP 1700@2100 (FSB 155MHz) a 256DDR.Ze by to vubec nepotrebovalo 3D akceleraci? Je to plne OpenGL,ktere neumi temer zadna 3D karta? Pokud ano,stejne vetsinu dela CPU i s GeForcem...
2element:S tim zrychlenim jsem se spatne vyjadrnil. Ja myslel zrychleni oproti prvni verzi modelu. To da rozum, ze se to zobrazuje rychlejc bez textury Texturovany model mi jede tak 0.2-1fps(samozrejme to zavisi na zornym uhlu a zobrazenym poctu nodu) a bez textury tak 10-20fps. Mam ATI Xpert2000, zeleninu 840MHz,512MB RAM,AGP 4x.
2zubodravec:Stahl jsi tu 32 MB verzi, je tam spatny link(viz vyse).Jinak by hledal orto2.jpg. Staci kdyz v tom linku pozmenis cislo 32 na 128.
Ten druhy problem by melo vyresit spousteni pri pripojenem internetu(je to ve FAQ .
S tou 128MB mapou je to hezky, ale na tom Radeonu mi to s akceleraci fakt nejde (a bez ni je zase zoufala spousta jinych veci). Je to chyba XFree86 nebo toho programu?