no nejde o to, ze casto reset, ale o to, ze dostanes na stul zarizeni v nejakem nastaveni (vracene treba po zapujcce atd ... ) a nez bys premyslel kde to bylo ... tak to radsi resetnes a nastavis to tak jak to ma byt na nove misto
__________________
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- freenet, education
19.07.2009 v 20:04
PeterSwah
Junior Member
Registrován: 31.07.2008
Příspěvků: 149
Re: Re: Re: Vyrovni vada spoje Orcave 2222 s ODU 1410 ver 1.0
to Insider - ono je to spis trosku jinak postaveno ... ja kdyz nekde slibim cas prijezdu na servis ... tak to proste dodrzim .. uz ve chvili kdy to slibuju mam cca predstavu kdy tam asi tak muzu realne byt ... a to je prave ten problem .... verim, ze kdyby tam mel Joza treba ceragon ( at tady porad nedelam dojem alcoma-vlajkonose ) a cinknul k nam, ze ma problem .. ja mu rekl jasne za dve hodky tam dojedeme ... a bude te to stat XX za cestu a praci ... v dany cas jsme tam fakt byly .. opravily .. a pak poslaly FA na jiz avizovanou castku .. tak by jiste nerekl ani slovo ... ale tu spise slo o to chovani, slibovani a hybani s cenou ... to je dosti neprijemne, kdyz mas nekde problem, cekas na servisaky a jeste te nekdo natahuje na cene ...
__________________
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- freenet, education
Abych mohl slibit a presne dodrzet termin tak musim mit bud dost techniku aby mel porad nekdo cas (a to musim mit na spoje SLAcka abych je z neceho zaplatil) a nebo proste ti bez smlouvy musi pockat. Kdyz nekde delam servis tak odhad je treba 2 hodiny prace, ale lehce se to muze protahnout na 4 hodiny... Druha vec je, ze by bylo dobre zavolat a ohlasit zpozdeni.
Jinak trosku k plusu SummitD - pokud mate par jejich spoju, dostanete od nich kontakty na mista kde jsou "nahradni spoje" (vybrani ISP kteri jich maji taky par). Dojedete si pro nahradji jednotky a vymenite si je. Pokud se nepletu tak na to neni zadna smlouva (= nic to nestoji, na druhou stranu mi nic nezarucuje ze tam ten spoj bude), jeden spoj mam od sebe v "dojezdu" cca 30 minut, druhy cca 1 hodina. Pokud mi spoj "zdechne" a bude se darit tak ho muzu mit oziveny treba za 2 hodiny (pro spoj zajedu a nastavim ho, technici mezi tim sundaji vadne jednotky...)
__________________
Lide v CZFree se dělí na tři skupiny: 1) deu; netdave 2) ti co znají jejich čísla 3) ti ostatní
Zdravím,
k PB Service pointu snad jen toliko že nemít jej může být dobudoucna konkurenční nevýhodou.Máme dva dodavatele 10GHz zařízení a třetího volíme teď i s ohledem že sídlo je na Moravě(safra kdo,že?:-) ) a máme kněmu od Brna blíž nežli do Prahy.
Udržitelnost chápu a ještě přidám uskalí případné domluvy - otevíracích hodin pro přebírku kdy by bylo dobré mít k dispozici také mimopracovní dny.Je pravda že větší firma by vtom měla mít pořádek,pokud to zase ale bude příliš limitující mine se to onou podporou :-( .
1. evidence ... nikde neni psano, ze nahradni dil musi byt nutne dil novy, ale musi to byt dil funkcni ... tudiz myslim, ze zakaznika tolik nezajima seriove cislo na spoji ... zajima ho spise za jak dlouho dokaze spoj opravit ci mu bude opraven .. vymenou.
2.
a, muzou byt dve varianty
1x - smlouva na vymenu na servis pointu ... nejaky mensi trvaly poplatek ze strany zakaznika, ktery pokryje to postovne pri posilani dilu mezi servise pointem a vyrobcem.
2x - bez smlouvy .. zakaznik vyzvedne (doveze spatny) dil na servis pointu a bude mu vytavena faktura na to jednotlive postovne, ktere vznikne servispointu s tim to poslat .. tedy treba 5set (posta tam i zpet).
b, zalezi jak by to mel servis point a doavatel stanoveno - kolik dilu by servis point drzel ...
c, u nas v podstate 24hod denne je SLA "hlidac" ktery zveda telefony, kouka do dohledu a otevira sklad ...
d, montujeme spoje kazdemu ... i prime konkurenci (rikam si lepe to udelat nasima technikama nez nechat konkurenci doprasit vzduch ..) takze i SLA drzime prime konkurenci a nejak vyznamne me to nestve ..
3. sklad mame "vetsi" takze se nam sem nejake ty dily vlezou ... prece jen uz dost dilu drzime at uz na lic. pasma nebo i na desitky ...
4. zdarma neni nic .. ale ty poplatky nemusi byt zas tak strasne .. prece jen u nas se uz nejake to SLA drzi pro kde koho, takze by to byla takova sluzba "navic" tedy nevidel bych, ze by to vyslo az tak draho ... a k tomu jeste nabizime kompletni servis, takze dneska vymena zitra treba u zakaznika namontujem cely spoj ... prece jen zakaznici se radsi obraceji na partnera v miste, kde maji tu jistotu, ze pri problemu k nim nemusi letet nekdo treba "z prahy" ...
__________________
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- freenet, education
- vec jsem si koupil, vec reklamuju/nechavam opravovat a tu samou dostanu zpatky. Na dobu kdy je v oprave si pujcuju tu nahradni a pak ji zase vracim zpatky
- dopravu do/z reklamace standardne (ja tam, vyrobce zpatky)
- ze servicepointu si to vyzvednu sam a sam to tam taky vratim
- predpokladam, ze servicepoint zajistuje ISP ktery ma uz neco jako "dohled" nebo alespon techniky na pohotovosti (pro vlastni opravy). Jestli tomuto technikovi pribude ukol: "pokud vola nekdo z techhle lidi tak jim pujciz se skladu tu zelenou skatuli" tak me to pripada ze to prilis zatezujici neni
- lidi s tim spojem je v okoli tak malo ze (muj predpoklad) staci aby tam byl jeden, pokud je zrovna pujceny tak asi smula pro ostatni, na druhou stranu tech zavad je malo takze to necini problem.
- je to sluzba zadarmo takze na ni nemohu nejak extra spolehat, ale je to lepsi nez dratem do oka.
- je to FUNKCNI a je to TED, nemusim rok cekat az to nekdo poradne vymysli. Pokud by to prestavalo fungovat, tak se s tim neco udela nebo se to zrusi (smlouvou to podlozene neni, takze smula)
__________________
Lide v CZFree se dělí na tři skupiny: 1) deu; netdave 2) ti co znají jejich čísla 3) ti ostatní
Jojo, puvodne se me taky moc nelibil ten venkovni snad IP66 RJ45 konektor nebo co to je (skoro kazdy vi - polovina zavad v elektronice jsou spatne kontakty nekde...) ale co se tyce servisu to neni spatne. Jednotka muze byt kus za kus vymenena za v podstate 5 minut (a pokud spoj treba jenom chybuje tak muzu sundavat jednotku zapnutou a zpatky ji davat taky zapnutou, pokud jsou na obou stranach lidi a delaji to najednou tak se to zvladne s vypadkem pod 5 minut)
Alcoma to mivala taky velmi dobre (sundavaci jednotka z anteny), akorat ten zarezovy konektor je trosku slozitejsi (ale me se to libi - urcite je to lepsi kvuli spolehlivosti), bohuzel se pak objevily ruzne ty "odlehcene" varianty kde jednotku v podstate nelze sundat a to me dost nastvalo. Je to sice kazdeho volba co si koupi, jenze rozumny vyrobce by nemel klesnout tak hluboko ze prodava sracky. Oni totiz obchodnici jsou hovada (bez rozdilu zda vlastni nebo od dodavatele/odberatele) a koupi proste tu odlehcenou protoze je levnejsi, spoj kde se to dava neni az tak extra dulezity (zrovna ted)...
__________________
Lide v CZFree se dělí na tři skupiny: 1) deu; netdave 2) ti co znají jejich čísla 3) ti ostatní